tisdag 30 december 2014

Mitt 2014

Skall försöka sammanfatta detta år som gått det har inte blivit så mycket sytt men några saker har det blivit.
Först ett täcke


Sedan en stickväska

Syväska

Insidan med en massa fack

Yvetteväska

En 50 -års present  Fotspår i sanden till en  god vän

Täcke till mitt barnbarn

Täcke till en arbetskamrats barnbarn

Snednesse i snednesse rallyt

Tre små resklara till tre goda vänner


En stor Resklara till en vän


Har även blivit mormor under det gångna året 
 
Till Jonathan.

Här en bild på 4 generationer
 
Jag min mamma med Jonathan och min dotter.
 
 
Detta var en samman fattning av 2014.
 
Maria

1 kommentar:

  1. Vilken fin generationsbild! Så lite tycker jag ju inte att du sytt, det är fina saker i alla fall tycker jag!
    Kram!

    SvaraRadera